Adresa: Kaštanová 412

Aktuality
Podmitrov 4. den | 04.03.2020 Zpět na seznam aktualit Aktuality

PODMITROV 4. 3.

Hlásíme se z Podmitrova, venku bylo slunečné ráno a my jsme se těšili na výlet. Po snídani jsme se sešli s Ferdou, který nám představil svého kamaráda brouka Pytlíka. Chtěl jít s námi do lesa. To byste nevěřili, co si sbalil na cestu – KUFR a v něm byla stolní lampa - aby si mohl na něco posvítit, obraz - aby měl krásný výhled, plyšáka veverku, kdyby v lese nebyla žádná zvířátka k vidění a „lavor“, na který by se mohl kdykoliv posadit. Samé zbytečnosti. My jsme mu poradili, co se do lesa nosí, a sami jsme se šli sbalit na cestu.
Sotva jsme kousek od chaty začali stoupat do kopce, hlásili se první „hladoši“ o jídlo. Na kopci byla první zastávka, kde se děti posilnily a pak si zahrály dvě hry. V první si měly děti zapamatovat věci na šátku a pak uhodnout, co z nich na druhém šátku chybí. Ve hře na pupeny děti - paprsky pokládaly pupenům na krk kroužek, který jim předal energii k růstu, a ty se pak proměnily na paprsky. Cestou ke studánce jsme si prohlédli opravdové velké mraveniště. U studánky děti snědly zbytek svačiny a šly si zahrát další hru - Na jelena. Ten si měl zakrýt oči a podle sluchu poznat, kolik dětí kolem něho prošlo. Nejlepší sluch měl Tobík a Eliášek, kteří počet uhodli.
Celkem unavení jsme se vraceli zpět do penzionu krásně blátivou cestou, na které si děti došpinily i to málo, co ještě bylo na nich čisté.

Dnešní odpoledne bylo úplně jiné než obvykle. Protože oběd byl posunutý ohledně výletu až na 14.30, děti nemusely po obědě spát. Měly konečně čas na vlastní hry. Vybarvovaly si fixy na textil tašky, které dostaly první večer na ukládání dárečků. Kreslily, hrály stolní hry, stavěly z lega, magnetických stavebnic apod. Prostě toto odpoledne bylo pro všechny děti přijato s velkým nadšením.

Po večeři děti dostaly malý úkol od Ferdy, kdy měly doplnit zvířátkům správný počet nožiček. Potom si vystřihly mravence a nalepily do mraveniště v obrázkovém projektu.

Večer proběhl standardně bez problémů a děti tentokrát usnuly rychleji než obvykle. To jsme tedy zvědavé, kdy budou děti ráno vstávat. Foto + Foto

autor: D
 Zpět na seznam aktualit Zpět na seznam aktualit
Tato stránka je vytištěna z webu www.7zstrinec.cz
Těšíme se na Vaši další návštěvu.