Adresa: Kaštanová 412

Aktuality

Podmitrov | 07.03.2019 | zobr: 59x

PODMITROV – 5. Den

Noc proběhla opět bez problémů – děti uléhají kolem 21.00. Dříve to opravdu nejde. Usínají většinou o půl 10 a spí až do rána, kdy se postupně budí kolem 7.30hod.

Po snídani v 8.00 začíná program s Ferdou a Beruškou. Dneska nás seznámili s dalším kamarádem motýlkem. Vysvětlili dětem jak se takový motýlek narodí  a děti si mohly motýlka vyrobit z ovčí vlny. Zahrály si hru „Vývoj motýlka“ – formou KÁMEN - NŮŽKY – PAPÍR.

Venku děti hrály motivační a poučné hry spojené se životem na louce. Po výborném obědě (špenát s bramborovými knedlíky a kuřecím masem), děti odpočívaly na pokojích. Odpoledne jsme vyrazili s Ferdou a Beruškou ke zřícenině a cestou překonávali přírodní překážky. Když jsme se vrátili k naší škole, zjistili jsme, že Berušku zajala Pavoučice. Děti musely splnit 5 úkolů, aby Berušku zachránili. Samozřejmě se jim to podařilo. To bylo radosti. Ferda s Beruškou se s dětmi rozloučili formou video prezentace z celého pobytu a dostali fotku na památku. Balení bylo opravdu hektické, proto prosím rodiče, aby byli shovívaví a nedostali  šok, až otevřou dětem doma kufry. Pokud najdete mezi věcmi něco, co jim nepatří, ať to přinesou do MŠ.

Děkuji - učitelka Dáša. Foto

Podmitrov | 06.03.2019 | zobr: 57x

PODMITROV – 4. DEN

Dnes jsme měli naplánován výlet. V noci trochu sněžilo, ráno byl všude mráz. Sluníčko ale začalo svítit a všude se udělalo blátíčko. Dětem to VŮBEC NEVADILO. Ty řešily, jak dlouho půjdeme, kdy budeme svačit. Přestože výlet začal v 10.00 hodin a vrátili jsme se 14.15 zpátky, výlet nám utekl rychle. Ferda měl pro nás cestou různé úkoly, které děti s radostí plnily.

Po obědě jsme tentokrát nešli spát a hned jsme se vrhli na další plnění super úkolů v herně. Před večeří jsme si vybarvili batůžky, do kterých děti dostaly dárečky.

Den ještě zdaleka neskončil. Po večeři nás čekala procházka s baterkami k blízké zřícenině. Tam jsme měli možnost si poslechnout zvuky našich sov. Zpáteční cesta byla značena svítícími netopýrky tak, aby nás přivedla zpět na ubytovnu. Rozhodli jsme se, že po tak náročném dni, který děti samy pojmenovali CHODÍCÍ DEN, že děti opět osprchujeme. Usínání bylo o něco maličko rychlejší než minule. Foto

Podmitrov | 05.03.2019 | zobr: 61x

PODMITROV – 3.DEN

Dneska jsme se budili už kolem půl 7 ráno. Na snídani byly oblíbené „švédské stoly“, což pro naše děti znamená  - oblíbené křupinky s mlékem nebo jogurtem.

Dopolední program s Ferdou bylo seznámení s jeho kamarády chrostíky. Děti si vyrobily chrostíka z připraveného materiálu a po svačině si šly zahrát aktivity spojené s lesními a vodními živočichy. Slupky z banánů od svačiny jsou oblíbeným jídlem prasátek, což dává dětem možnost prasátka nakrmit a sledovat jejich boj o každou slupku.

Odpoledne už nás hry zavedly do blízkého lesíka, kde si děti dostatečně vyhrály a naučily se vyhledávat stopy lesních zvířátek. Večeře opět zmizela z talířů jako máchnutí kouzelného proutku a děti si mohly vychutnat sladkost od maminek při čtení pohledů. Chvilku ji hrály se stavebnicemi, vybarvovaly si omalovánky, navštívily kamarády a sourozence na pokoji a nastal čas sprchování. Děti to zvládly s úsměvem a veselými připomínkami. Pohádka na dobrou noc, pusa, pomazlení a zítra se těšíme na výlet. foto

P.S. Prosíme rodiče, aby se podívali na fotky i na MŠ Habrová – jsme někdy rozděleni do skupin.

Podmitrov | 04.03.2019 | zobr: 82x

PODMITROV – 2.DEN

Po dramatickém čekání na autobus (děti byly skvělé), jsme se bez problémů dostali konečně na lesní penzion. Byli jsme vřele a radostně přivítáni. Dokonce jsme se stačili i vybalit a do postele jsme se dostali (snad se rodiče nebudou zlobit)po 23. hodině. Noc byla klidná a ráno už jsme se těšili na Ferdu. Po vyplnění vstupenky do mraveniště jsme se s ním konečně setkali. Mohla začít cesta do světa mravenců a jejich kamarádů.  Den velmi rychle utekl a usínali jsme s novými zážitky. A mimochodem velmi dobře vaří a nejedlíci jsou vlastně výborní jedlíci. foto

pod | 03.03.2019 | zobr: 104x

PŘIJELI JSME V POŘÁDKU - ŽÁDNÉ KOMPLIKACE. DĚTI V POHODĚ, SPALO JEN PÁR DĚTÍ.

karneval | 25.01.2019 | zobr: 101x

KARNEVALOVÉ ŘÁDĚNÍ

Děti už týden nemluvily o ničem jiném, než o karnevalu. Učily se písničky, malovaly Kašpárky, hledaly rozdíly ve stejných obrázcích a plnily různé úkoly na pracovních listech. V den karnevalu si rodiče své děti „namaskovali“ v šatně a museli jsme v některých případech hádat, kdo se za maskou ukrývá. Řádění bylo od samého rána. Raději hned ráno jsme děti nechali vyfotografovat, ať mají účesy a masky ve správném tvaru. Po svačině začal opravdový karneval – tance, soutěže, představování daných masek. O únavě se nedalo mluvit. Snad jenom paní učitelky byly rády, že karneval zase bude až za rok. Užili jsme si to ale všichni. Foto

Lyžák | 18.01.2019 | zobr: 94x

Lyžování s Malinou - 5. den

Poslední den lyžáku je známý tím, že děti předvedou rodičům, co se naučily. První hodinu ještě potrénovaly a během svačiny začali přijíždět rodiče nebo jiní příbuzní. Potom se objevil dětmi tolik oblíbený maskot Malina a šlo se na kopec. Děti pak za povzbuzování ostatních jednotlivě sjely kopec. Odměnou jim byly diplomy a tetování s obrázky maliny. I letošní rok se vydařil včetně počasí, které není vždy ani v lednu zárukou. Děkujeme všem instruktorům za obětavou práci. foto

Lyžák | 17.01.2019 | zobr: 94x

Lyžování s Malinou - 4.den

Dnešní den byl jako malovaný. Sluníčko svítilo od rána a bylo prostě nádherně. Děti už jsou mazáci. Ví, kde najdou lyže, kam se chodí pro vesty, přilby, v přeskáčích chodí jako v teniskách. Na svahu je to pořád baví a taky se každý den moc těší na svačinu:-)

Zítra kolem 10.30 hod. se budou konat minizávody, kdy děti předvedou, co se naučily, tak srdečně zveme rodiče, ať příjdou své ratolesti podpořit. foto

Lyžák | 16.01.2019 | zobr: 92x

Lyžování s Malinou - 3.den

Dnešní den začal deštivě. Naštěstí v Bukovci nepršelo tolik a jen chvíli. Děti jsou ovšem nezmaři. Špatné počasí je absolutně neodradí. S instruktory jsou už kamarádi a spousta z nich cítí, jaké dělají pokroky. Dokonce jedna členka naší výpravy dnes sjela velkou sjezdovku:-)foto

Lyžák | 15.01.2019 | zobr: 102x

Lyžování s Malinou - 2.den

Druhý den je za námi. Počasí bylo příjemnější než včera, protože nesněžilo, ani nefoukalo. Děti si procvičovaly jízdu v "pluhu" a na vleku, zdatnější Verunka už byla na větším svahu. Děti se začínají s lyžemi sžívat a viditelně je to baví.foto

stránka: 123
Tato stránka je vytištěna z webu www.7zstrinec.cz
Těšíme se na Vaši další návštěvu.