Koordinátor environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty: Mgr. Iveta Hudzietzová
Kontakt: iveta.hudzietzova@7zstrinec.cz, tel.: 730 575 885
Roční program EVVO ve školním roce 2020/2021 zde.
Zpráva o činnosti školy v rámci EVVO za školní rok 2019/2020 zde.
Dlouhodobý plán EVVO zde.
Státní program environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty a environmentálního poradenství na léta 2016 - 2025 zde.
Tematická zpráva České školní inspekce: Environmentální výchova na základních školách ve školním roce 2019/2020, listopad 2020, zde.
Náplň práce koordinátora EVVO ve školním roce 2020/2021:
Náplň práce koordinátora environmentálního vzdělávání a výchovy
Recyklohraní pokračuje i ve školním roce 2020/2021
Plnili jsme 1. úkol KS ECOBAT - baterie nebo akumulátor
Cílem bylo poznat, pochopit a porovnat odlišnosti, výhody či nevýhody zdrojů energie - baterií a akumulátorů. V běžné mluvě nerozlišujeme baterii od akumulátoru, ale pro ochranu životního prostředí je používání akumulátorů vhodnější. Žáci 1. r. a 3. r. tvořili koláž, žáci 4. a 5. r. plnili úkoly na pracovním listu. Prac. list 1. strana, 2. strana.
Recyklohraní je školní recyklační program pod záštitou MŠMT České republiky, jehož cílem je prohloubit znalosti žáků v oblasti třídění a recyklace odpadů a umožnit jim osobní zkušenost se zpětným odběrem baterií a použitých drobných elektrozařízení.
Žáci 4. a 5. r. se ve školním roce 2016/2017 aktivně účastnili programu, plnili úkoly a získávali body. Poslední letošní úkol: "Tajemství červeného kontejneru". Cílem bylo vyrobit a navrhnout výzdobu kontejneru na elektroodpad. Jak se nám podařílo úkol splnit, můžete zjistit při prohlídce fotografií - zde.
Tajemství červené krabičky
(10. 5. 2017 – 11. 6. 2017)
Jaké bylo zadání?
Zadání a vyhodnocení 4. úkolu naleznete zde.
Splnění 3. úkolu projektu Recyklohraní
1. úkolem bylo vyrobení větrníku. Funkční větrníky se podařilo vyrobit žákům 4. a 5. r.
2. úkolem bylo vymyslet a vyrobit plakát elektrospotřebiče, který už dosloužil (nefunguje) a navrhnout jeho další využití (recyklohraní v praktickém životě). Jak se podařilo žákům 4. a 5. r. splnit úkol, si můžete prohlédnout zde a zde a zde a zde a zde a zde a zde.
Staň se tiskařem aneb dostaň písmo na papír
(1. 12. 2016 – 31. 1. 2017)
Jaké bylo zadání?
Zimní úkol se zaměřil na téma recyklace tonerů a cartridgí.
Zadání a vyhodnocení 2. úkolu naleznete zde.